Thursday, March 24, 2011

When we were small..sweet memory...

nie aku dpt drpd email aku..juz nak share gn korang sume..enjoy reading...

haha..cbe tgk pic2 kt bwh nie..dlu ms kecik2 duit aku bnyk hbs kt bnda2 mcm gini la...rindu lak rsnye..tp skrg dh susah nk dpt kot...kenangan..

Aku tau korang pn 2x5 je gn aku...kn..kn..kn....???   :'' D

askem pelbagai bentuk & perisa..kasi beku dlu dlm peti ais

Dlu biskut nie aku mkn gula warna warni atas dia je..bwh dia aku buang.. :"D nmpk sgt budak2.. dlu biskut nie my favourite..skrg lau ada dpn mata pn dh x mkn dh..xtau npe..

cinggam 20sen..bnyk perisa..anggur,oren strawberi..

yg paling dirindui..


yeaayyy.. "tora dtg lagi"

spe ingat kt cinggam nie...pembalut dia leh wt "tatoo"..tempek gn ayak lioq..

card..dak laki femes la gn kad2 nie..

guli warna warni..aku paling ske guli kale putih..aku pggil dia guli susu sbb putih dia cm susu.. :''D

spe ingt cmne nk wt bnd nie..dh x ingt nk wt cmne..


nie salah satu permainan yg ada dlm Tora

belon..kt mn ek nk dpt belon nie skrg...

hehe..bes basikal nie..

gasing..paling bnyk dpt ble bli tora..

old maid..donkey..happy family

pistol tembak kt dahi..haha..


:")

dlu yoyo nie murah gle..


tengteng..

gasing..

nie slalu aku wt dlm blik air..main bailon..hehe..trase cm nk wt lak skrg..

roket...

Go..go..power rangers..

Dragon ball


Doremon..lm btl cte nie..smpi skrg pn msih ada lg..

Ninja turtle..Best!


Popeye the sailormon put..put...

nie ape ek nm dia? x ingtla..

hehe..pemadam buah..ske bli wt collection..pemadam nie bukan bersih pn..lg ngotorkan buku aku ada la..hehe..tp ske nak bli sbb rs cm best je..bau dia pn cm bau buah..

pensil box bertingkat2..kegilaan zaman dlu.. :") dlu aku susah nk dpt pensil box nie..nk bli x mmpu..jeles tgk org len pkai.. :"(

pemadam seluruh dunia..hehe..skrg ada lg ke pemadam nie ek..


Hurm..rindu kt sume bnd nie kn? rs cm nk balik kt zaman kanak2 balik...tau main, tau seronok je kn? kn? kn?

tetbe aku terpikir..kesian kt anak aku nnti..mst x berkesempatan nk jmpe n main mainan nie sume, n x b'kesempatan nk tgk cte best2 cm zmn kanak2 aku..n terpikir..budak2 skrg main pe ek?

1 comments:

Amiera Hilton said...

ingt masa kecik-kecik dulu main semua benda tu. hehe. best! :)

follow u :)

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Designed by Siti Nuraihan